آموزش انتخاب نام کاربری حرفه‌ای برای اکانت اینستاگرام!

آموزش انتخاب نام کاربری حرفه‌ای برای اکانت اینستاگرام!

یوزرنیم یا نام کاربری در شبکه‌های اجتماعی خصوصا اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. وقتی کسی را لایک کرده یا برایش کامنت می‌گذارید، اولین چیزی که از شما می‌بیند نام کاربری‌تان است، اگر نام کاربری یا عکس‌تان جالب باشد اکانت شما را چک کرده و بدین طریق صفحه‌تان در تعامل و مشارکت افراد بیشتری قرار خواهد گرفت.

وقتی کسی هم شما را در اینستاگرام جست و جو می‌کند، باید پیدا کردن نام کاربری‌تان راحت باشد. اما خیلی هم سر این موضوع وسواسی نشوید! لازم نیست خیلی چیز خارق العاده‌ای انتخاب کنید، اما حداقل در مورد نام کاربری‌تان فکر کرده و چیز خوبی پیدا کنید.

نکاتی را که در حین انتخاب نام کاربری برای حساب‌تان باید در نظر داشته باشید را در ادامه برای‌تان عنوان می‌کنیم:

1- سبک پیج: اول از همه باید درنظر داشته باشید که سبک پیج‌تان چیست و با این حساب اینستاگرام قصد انجام چه کاری را دارید؟

  • اسم‌تان باید به محتوایی که پست می‌کنید مرتبط باشد.
  • باید کلمه‌ی کلیدی سبک یا تم پیج را در قسمت اول اسم‌تان بگنجانید نه در وسط یا قسمت آخر آن.
  • فکر کنید شما کسی هستید که می‌خواهد صفحه‌ی مرتبط به شما را پیدا کند؛ اولین چیزی که در قسمت جست و جوی اینستاگرام تایپ می‌کنید چیست؟ مسلما کلمه‌ی کلیدی.
  • اگر از کلمه‌ی کلیدی در ابتدا استفاده نکنید، پیج‌تان در میان پیج‌های دیگر گم خواهد شد.

2- کلی و منحصر بفرد: باید از شبیه بودن به دیگر صفحات یا کسب و کار‌هایی که قبل از شما بر روی اینستاگرام پیج درست کرده‌اند اجتناب کنید. نام باید جوری باشد که به خاطر افراد بماند. نباید شبیه نام دیگر کاربر‌ها هم باشد. پس اول به دنبال اکانت‌های مشابه باشید.

3- تلفظ آسان: تلفظ و نوشتن اسم کاربری‌تان باید آسان باشد. نباید بخش گیج کننده‌ای در یوزرنیم‌تان باشد تا افراد بتوانند به آسانی آن را پیدا کنند.

4- از آندرلاین و نقطه‌ی کم‌تری استفاده کنید: تا جایی که می‌شود از کاراکتر‌های این چنینی کم‌تر استفاده کنید، سعی نکنید دوتا آندرلاین را کنار هم بیاورید چرا که جست و جوی‌تان برای افراد سخت‌تر خواهد شد.

5- خیلی طولانی نباشد: نام کاربری نباید خیلی طولانی باشد. کوتاهی و واضح بودن کلید این موضوع است.

اگر می‌خواهید حساب کاری باز کنید

اگر می‌خواهید حساب کاری باز کنید، نام کاربری اینستاگرام‌تان باید با نام کسب و کارتان یکی باشد. هدف از باز کردن حساب در اینستاگرام باید تقویت کسب و کار و افزایش آگاهی نسبت به برندتان باشد.

اگر می‌خواهید پروفایل شخصی باز کنید

نام کاربری‌تان باید ترکیبی از  اینکه که هستید و دیگران باید چه چیزی در مورد شما بدانند باشد. می‌توانید هم از کوتاه شده‌ی اسم‌تان مثل nahaal.sf و هم از اسم کامل‌تان مثل nahal.soheilifar استفاده کنید.

آموزش انتخاب نام کاربری حرفه‌ای برای اکانت اینستاگرام!